BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Friday, September 07, 2012

~aku terime dgn Bismillah~

Alhamdulillah..
Tanggal 28/8/2012..
Dengan IzinNya..
Aku terima kehadirannya dlm hidupku..
Dengan lafaz Bismillah..

Bukan perkara ganjil bagiku..
tapi kali ini keputusan yang aku ambil..
penuh dengan rase rendah  diri..
harap kebahgiaan ini hingga hujung nyawa..

Aku redha jika dia tercipta untukku..
dan aku berbesar hati kerana dia juga redha..
Andai aku tercipta untuknya..
katanya.. peluang ini tak akan disia-siakan..
selagi kita boleh berusaha ke arah kebaikan..
kita usaha.. yang lain biarlah Allah mengaturnya..

Saat ku dengar kata-kata dari bibirnya..
Aku nampak keikhlasannya..
Aku nampak kejujurannya..
Aku nampak ada kebahgiaan di situ..

Andai aku dicipta untuk memberi kebahagiaan kepada org lain. aku rela..
walaupOn mungkin satu saat nanti aku kecewa..
Aku sanggup..
kerana aku bahagia melihat orang di sampingku bahgia..

SemOga Allah merahmati kami... =)
Aminnnnn..

No comments:

Post a Comment