BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, September 05, 2012

!!20 JUN 2012!!

bawu nak hupdate!!
tebiaq kat draft lupe nak hupdate..huwawa...

Hari yang tak disangka2..
Niat nak pegi tengok Izz Rayyan Iman my kakak angkat punya anak tercapai...
bertOlak dari rumah tengah hari..
tapi train lambat.. sO sampai sane pukul 3 petang..
kelam kabut cari hadiah ngan Suzan..
atOyaii... pening gak kapla nieh bila nak cari barang2 baby nieh..
maklumla.. semua cOmel2, shumel2!! eee!! geram betOii...
gambar hadiah xde...
tapi yg pasti dah siap packing... hehe..
beli kt anakku jeww yang mampu.. miahaha,,,
bersama mereka...

jumpe pown xlama sangat..
sebabbbbbbb... sebabbbbb...
aku ade date ngan orang laen plak...
xpenah jumpe nieh..
ala2 blind date jugak larhh...
seriau jgk larh...hehe..
tapi aku rase selesa ngan dier..
dan aku amek keputusan why nOt jumpe je la kan..
dah alang2 ade kat situ...

kita selidik PROFILE dier dulu..hehe
nama: zizie
umur: sebaya
keje: bekas 2mart
tempat perkenalan: fb *hamekk!! xpenah2 dibuat*

firasat aku sebelum jumpe: 
-boleh dipercayai
-aku just tempat mengadu dier je pown
-kawan dalam duka
-tak timbul siket perasaan pown.. just fren kje yg same jew..
-tinggi 
-ade rupe.. tapi xla hensem sgt kowt.. manis tue je la hadO

tepat jam 8 malam..
he's pick up me at UKM..
hati sedikit berdebar-debar..
tunggu punya tunggu..
sampai la dier...
maklumla.. org xpenah masuk UKM sedikit sesat.. haha
padan muke!!

Perjalanan menuju ke Alamanda..
tujuan pe lagik!!
opkos wayang..
citer yang menjadi pilihan..
MAEL LAMBUNG...
same2 berpandangan...
sape nak bayar nieh??
haha... bengOng punyer sOklan aku aju..wakaka..
sementara tunggu tayangan..
game!! serbu tempat men game...
haha.. dier menang!! aku kalah!!
tak acikkkkkk!!!!!!!!!!

jalan2 jap..
tengOk itu ini..
aku?? beselah..
lumrah pOmpuan tengOk benda cute2 nie..
1 1 kedai wa singgah!!
lu ada wa segan la mau beli.. haha
jalan punya jalan..
lu angkt tangan gua!!
lu tanya kenapa tangan luka!!
wa kata biase la keje ma!!
trimas la diatas keperihatinan lu beb!!
wa terOs cakap..
"biase la, kene pasu, kedai kecik barang banyak, pOmpuan buat keje laki.. ini macam larh"
tangan kasar jangan cakap..tak ramai pown pompuan sanggup bertahan buat kerja macam nieh...
yeayyy aku hepi sebab aku mampu buat keje yang laki boleh buat.. AWESOMEE lol!!

mengapa kami tetibe bOleh jadik serasi??

aku jadik pendengar setia dier..
dia pulak jdik pendengar setia aku...
dia punya banyak kisah silam..
buat aku terpikir..
untungnya aku..
hidup aku boleh dikatakan sempurna..
bersyukur sangat!!
tersesat dalam hidup pendorong utama mencari sinar baru..
aku insan yang boleh terima sahabat aku seadanya..
dun worry bebeh!!
i'm lucky to be yours..
n u are my "teman tapi mesra" bg aku..
kau layak pegang tittle tuh...
thanksss zie!!
bawak aku pegi ngan selamat..
pulang dgn selamat jgk...

p/s: 1st meet for 5 month we are fren at fb.. now we'r meet 2gether-gether...
yehaaa..

nape ko layak jadik TEMAN TAPI MESRA ak:
+kau memang ikhlas
+kau pendengar setia
+kau lawak
+selalu buat aku ketawa
+kau paham aku
+kita tak serasi
+kita selalu gaduh
+kau buat aku lagi dekat ngan Allah..

nape tak serasi n selalu gaduh jadik pilihan??
sebab kami punya pendapat berbeza..
tapi kami punya penyelesaian yang sama...
itu sebenar yang aku cari..

~thankss PANDA for the blind date... wehoooo~
GAMBAR??
biar la rahsia... hehe =)

No comments:

Post a Comment