BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Sunday, September 09, 2012

~SAHABAT ITU ANUGERAH TERINDAH~

Alhamdulillah...
kehidupan kini bertambah-tambah bahagia...
syukur sangat2 di saat aku memerlukan sesiapa..
mereka hadir..
ketika aku hiba, ketika aku rasa kesayuan, ketika aku memerlukan...
Inilah kebahgaiaan insani yang aku cari selama ini...
lama sudah air mata ini tidak bergenang...
adapun hanya untuk menangisi perkara yang membuat aku bahagia...
aku bebas.. bebas melakukan apa yang aku mahu..
nikmat yang ku nanti..
tiada siapa perlu marah..
tiada perlu sakit hati..
tiada siapa perlu buang air mata..
tiada siapa yng mampu mengongkong...
keizinan mak itu sudah cukup untuk buat aku lebih bahagia...
terima kaseh pada insan2 baru yang wujud dalam hidup aku..
u Olls always make me hepi...
kejut aku sOlat subuh,
pagi2 say gOOd monink..
amik berat tentang aku..
gelak tawa sedih dengan aku..
berhabes duet dengan aku..
shOpink, tGok wyg, lepak2..
dan tak lupa..
nasehat yang kOrang bagi..
sgt2 awesOme!!
kiter tetap teman tapi mesra...
aku ada 2,3,4,5,6,+++++..
yang sayang aku... best tersangat best...
sayang kOrang selamanyerrr...
kalau suatu hari nanti aku perlu korbankan banyak hati semata2 untuk jaga 1 hati..
aku pilih untuk jaga banyak hati...
sebab yang 1 hati mungkin akan lupakan kita..
tapi yang banyak hati akan tetap simpan kita dalam hati dia...

p/s: PILIH KAWAN@KEKASIH??

my answer is fren!


No comments:

Post a Comment