BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Friday, August 03, 2012

~nO tiTtle~

hehe...
tak tau camne nak gambarkan..
bunga2 dalam hati.. datang lagikk..
syukur Ya Allah..
kerana beri aku kesempatan utk merasakan bahgia ini..
tapi hatiku maseh belOm menerima sepenuh hati..
sehingga aku tak ketahui..
Adakah ini yang terakhir..
takut untuk memberi peluang dia berada dalam hati ini..
bukan d sebabkan masa lalu..
tapi sebab jiwa ini maseh belum terbuka sepenuhnya..
adakah ini hanya mainan hidup..
atau aku kah tulang rusuknya yang hilang...
keselesaan bersamanya..
Ya! aku tak nafikan..
memang aku selesa bila dengannya..
dia hOrmati aku sebagai wanita...
apa yang aku tak nak dia tak buat..
apa yang aku nak dia usahakan 100%...
Ya Allah...
kadang2 rase nak nangis...
bukan sebab sedih..
tapi terlalu gembira..
bila dia boleh buat aku ketawa hari2...
aku tak pernah minta untuk dia jadi sempurna..
cukuplah jika kehadirannya boleh menyempurnakan hari2 ku..
ada cintanya.. mendekatkan aku padaMu....
mungkin ada yang lebih bagus darinya..
tapi pilihan yang banyak itu belOm mampu buat aku selesa dengan mereka...
"PERSAMAAN" itu lah yang buat aku takut..
mungkin baginya itu perkara biasa..
tapi pada aku..
mungkin "PERSAMAAN" itu akan membunuh rasa bahagia yang wujud dlm hati aku..
kadang2 aku terfikir...
cukuplah..
kita dalam keadaan begini..
tapi rayuannya..
buat aku rase nak menangis..
katanya..
aku buat dia macam gantung tak bertali..
tapi aku tak tahu mengapa susah sangat nak ucap..
mungkin suatu hari nanti..
berbulan2 kita kenal..
belom mampu lagi membuka pintu hatiku..
PERCAYA PADA HATI..
mungkin itu yang perlu aku pelajari lagi...
sabar lah.. beri aku sedikit masa lagi..
untuk aku menjadi yang halal buatmu...

1 comment:

  1. chaaaaaaaaaaaa.... sape orgnye tu cha??stroy2...nk tau ni,....hehehe

    ReplyDelete