BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Thursday, August 02, 2012

~NS~

kita kenal sejak sekOlah rendah lagi..
cinta mOnyet pOwn pernah kita lalui..
kini kita ketemu kembali..
dan kau mOhOn menjadi kannya realiti..
padahal kau sudah dipunyai..
adakah hatinya akan kau lukai..
keputusan ku mudah lagi berani..
kau bukan pilihan hati untuk kali ini..
aku tak sanggup merosakkan hubungan orang yang aku sayangi...
masalah kau dengannya perlukan ketabahan hati..
jangan masalah dijadikan keluhan..
jadikan ia kebangkitan..
aku hanya mampu menasihati..
tak mampu aku melihat orang derita..
dengan keputusan kau yang sebegitu rupa..
jangan mudah meluahkan kata..
kerana aku tak mampu melihat ada orang derita kerana hubungan bahgia kita..
cukup kita jadikan cerita lama kita sebagai memori terindah..
tak perlu perbetulkan apa yang sudah terjadi..
cukup kita bahagia bersama orang yang ada disisi kita saat ini...  =)
wahai NS.. sayang kita hanya sebagai kawan..
aku tak sanggup lukakan hati orang lain..
kerna aku percaya..
suatu hari nanti ada balasannya..
cukup kita seperti sediakala...
kerna itu lebih berharga dan bhgia...

No comments:

Post a Comment