BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, July 25, 2012

~~PUASA SyOookk OOww~~


Alhamdulilah..
masih mampu lagi insan ini berpuasa..
walaupon seminggu sebelum berpuase aku alami simptom-simpton badan lemah...
tetibe terpikir that time.. 
mampu ke aku berpuase??
sempat ke aku menyambut Ramadhan...
Alhamdulilllah..tahun ini Ramadhan bersamaku lagi...
dan saat2 terindah terus terukir bersama2 mereka yang aku sayang..
Setiap masa, setiap mata terbuka, setia mata pula mahu menutup..
Aku tak pernah sunyi dari sapaan insan2 tersayang ini...
terima kaseh Ya Allah... syukurrr....
ini "pelangi" yang Allah beri..
aku menghargainya...
tiada kata secantik bahasa..
betapa aku sayang kamu..
sampai aku mati...


review berbuka puasa bersama m3r3ka,,,


1st day bukak pose =)



2nd day bukak pose =)

3rd day bukak pose =)

4th day bukak pose =)

beshh an.. bestt gler2.. thankss..





No comments:

Post a Comment