BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, July 18, 2012

!!Emosi = HANCUR!!

kehadiran kau dalam hidup aku..
tak kupinta..
kau yang datang padaku..
dan aku sentiase bersyukur dgn pemberianNya..


setelah peluang diberi..
satu ku pinta..
agar kau menghargainya..
namun sayang...
kau menggunakan emosi kau utk melukakan hati kau sendiri..


maaf.. aku tidak mahu lagi menoleh ke belakang..
utk perkara yang sia-sia..
banyak lagi harus kupikirkan..
bukan hanya menjaga hati kau seorang..
tapi hati orang lain juga...

maaf sekali lagi..
belajar la dahulu erti persahabatan..
jangan terlalu mengikut perasaan..
aku hanya mampu mendoakan..
agar diri kau sentiase diberi kebahgiaan..
maaf aku terpaksa memilih jalan ini...
utk kebaikan kiter bersame....


p/s: pls jangan terlalu ikOt emOsi kelak merana diri... =) peace no war.. yeahhhh =)

No comments:

Post a Comment