BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Monday, July 16, 2012

BeLOm TERDESAK la bhaii...

hari nie.. 
agak pelik cket idop kau M..
kau tue baru umO setahun jagung..
aku bOleh bace kOwt ape yang kO pikir dan ape yg kO nak...
kalau kO pikir aku cmtuh..
silap la bhaii...
aku belOm terdesak lagi la nak carik pakwe..
silap banyak la kO bhaii..

dengan pertanyaan kO yang xserupa bikin...
ape la sangat...
kO tanye ak.. tak sunyi ke xde pakwe??
tak rase ke mcm nak ade peneman idOp??
tak rase ke nak bermanja-manja..

haha... sOklan ape nie bhaii??
celik sikit minda n mata tue bOleh??
aku tak terdesak lagik la...

bukan la aku nie baek sangat pOwn..
tapi kalO aku terkejar-kejar nak crik pakwe...
memang silap besar la...
buat mase skrg.. aku bahgia dgn idop aku..
belOm lagik terpikir nak cari pakwe...
aku tak ready lagik...
sori bhaii... terkasar... 
pa pe pOwn.. 
nak buat sesuatu.. pikir dulu  bhaii..
takOt nnt malu sndrik...
adios amigos....

No comments:

Post a Comment