BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Monday, July 02, 2012

PeRaSaaN apEkah??

Alhamdulillah.. 
Tatkala ini ramai pula yang mengambil berat akan diri ini..
Aku tak mampu membalas kasih sayang semua..
Yang aku mampu hanya berdoa semoga kalian semua bahgia..


Perasaan demi perasaan yang aku alami..
Perasaa apekah??
ketika kalian mendampingiku..
Aku sedikit demi sedikit menjauhkan diri...
Ketika kalian berjauhan denganku..
Aku tiba-tiba merasa rindu..
rindu yang teramat sangat..


menunggu kalian..
menunggu meseg kalian..
menunggu calling dari kalian..
menunggu kedatangan kalian..
menunggu untuk makan bersama kalian..
menunggu chat fb bersama kalian..
semua itu perasaan apekah??


Perasaan sayang sebagai kawan?
atau apekah??
kalian telah melafazkan..
tapi aku takut..
takut untuk melukakan hati kalian...
perasaan apekah ini..


orang memandang setiap gerak geri kita...
tapi aku sentiase matikan pandangan mereka..
orang sentiase membuka bicara mereka..
tapi aku sentiase menghentikannya..
perasaan apekah ini?
aku sendiri suka dalam duka..
aku tak pasti..
hati aku belom mangatakan yer...
biar kita seperti ini..
menghabiskan waktu dengan kegembiraan kita...
kita diamkan saja..
kita tunggu saja..
itulah yang terbaik buat kalian..


p/s: perasaan ini kadang2 di rasuk rindu yang teramat sangat... sayang kalian sampai mati.. =)
"kalian"- so meaningful in my life... thankss sbb bg sy ketawa hari2... =)

No comments:

Post a Comment