BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, March 21, 2012

~~RiNdu KaU~~

Alhamdulilah.. lega hati aku dah jumpa mak ko..
sayu hati aku tengOk mak kO..
yela mak mana xsayang anak kan..
lagi2 la kiter nie yang bongsu..
bergurau senda ngan kita..
gadO2 pOwn ngan kiter kan..
aku rindOOOooo sangat2 dengan kau..
tiap malam aku tidO mesti aku ingat kat kO..
bangun pagi pOwn ingat kO...
dah sampai tempat keje..
pe lagi...
terbayang2 wajah kO...
aku rinduuuu sangat2 dengan kO..
kO la lelaki 1st sebagai sahabat yang banyak buat aku jadi kuat...
aku nak jumpa kO..
tapi xberkesempatan..
next week aku cuti..
ak try jenguk kO erk..
ak nak abiskan mase khas utk kO...
gilerr rindooo kat kOoo..
ko taw x.. mak aku pown menangis sebab ingat kO...
xpernah aku tengOk mak aku menangis sebab sahabat aku...
lepas dier sOlat dier dOakan kan kO..
dier cakap.. dier teringat2 kat kO..
tengOk la betapa besarnyerr ko beri kebahgiaan pada aku dan family aku..
sampai ko tiada pown kami turut rasew...
aku janji aku tak kan lupakan kan kO kawan....
ini la baru namenyerr sahabat dunia akhirat.... =)
SAYANG AKU RINDU KO....

No comments:

Post a Comment