BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, March 21, 2012

Allah given him back tO me =)

Allahamdulillah.. nikmat tak terkata.. bile pagi2 tengah bz kemas2 stOr kat tmpt kOje..
tetibe de 1 suara menyapa..
him: cik adik boleh tOlOng...
me: ha?? *tengOk dari ujung mata jew...
me: Ya Allah!! *bile tgOk dier betol2 de depan mata =)
cepat2 aku mengatur langkah menuruni tangga...
terlalu hepi rase nak peluk2 jeww dier...
SYUKRAN... he's coming back...
walaupOn 4 ari dier kat DALAM JERIJI tuh..
tapi rase cam 4 tahun jeww...
kami kenal baru 2 bulan..
tapi dier cukup bermakna buat aku..
dier betol2 kawan lelaki sejati aku..
dier memang paham aku..
n dier boleh baca sume isi hati n air muka aku...
xsume orang boleh buat cam dier..
tu sebab aku betol2 rase kehilangan bilew dier tak ade..
tapii dier dah kurus..
xcukup makan katenyerr..
dOk dalam tuh asyik menanges..
dah biase bebas tapi bile terkurung rase xde life...
yupp.. aku paham segalanyer.. aku boleh bayangkan..
pape pOn.. aku bahagia bile tgOk kO de depan mata aku...

Allah da makbulkan doaku..syukur kpd Allah coz given him back to me.. =).. syukur Alhamdulilah.. syukur xterkata... =) terima kasih Allah.... ~tOday is my surprise day.. =) percaya pd janji Allah... =)


p/s: semOga kiter jadik sahabat sampai bilew2... =)

No comments:

Post a Comment