BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Monday, July 01, 2013

**HoLidays wif LOVE**

29 & 30 Jun 2013
GENTING HIGHLANDS THEME PARK

this is our 1st holidays
2 days...
and this is his plan..
kami pergi berempat...
dia, aku, adik laki dier n gf dier..
so amazing and interesting...
because before this I go there I never want to played...
but this time.. he support me and he told me that I can do...
he always be my side..
and lastly I made decision I followed them to play it...
actually.. aku memang gayat main benda yang tinggi-tinggi nie..
tapi sekali main.. rupanya fun jugak....
gf adik dier pon takot jugak taw.. so bukan lah aku sorang jew yang gayat... haha bwerkkk!

sebelOm nak menggayatkan diri kami..
posingg dulu.. amekk mOod...




wOOO... syOOkk nyerr




yeaahhh... abesss.... gmbr je bnyk tp xkn nak msuk semua pulok kan...
skit2 buat kenangan dh ler.. hihi
so tggu next holiday kami... yehaaaa....
1st time main roller coaster..
peluru ngan buai aku tak main... 
huh... nanti tkot xleh tido langsung pulak...kikiki...

No comments:

Post a Comment