BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Monday, June 04, 2012

~Dreamz cOme true~

Masa kejadian : 2,3, & 4 Jun 2012..
Tempat kejadian : Penang, Malaysia


Penang is wOnderful city..
Masyaallah.. dapat pi penang memang best...
tapi tak puas la...
banyak tempat tak sempat nak pi...
tak cukup rasenyer 3 ari cutie..
dapat lalu kat jambatan yang panjang tuh..
memang superb!!
rase nak jalan kaki je kat situh...
nak tengOk matahari terbenam..
yeaaaa... dapat jugak akhirnye...


dah tak sabar nak citernieh..
bertOlak dari umah @ Tanjung Malim jam 11 pagi..


@kedai makan Hulu Bernam..
kiter lunch dulu sebelOm gerak...


antara mereka2 yg pelahap!! haha

da sampai.. tepat kOl 7.30 pm...

kebOlatan di situ sebab baru bangun tidO...arghhhh
tapi yg bestnyerr dapat tengOk matahari terbenam.. hOyeahhh...

budak2 jakun.. haha..

view apartment kami The Reef Apartment... belakang HydrO hOtel...
paling best dalam apartment nie sume cukOp..
peti ais de, blik 2 besO2.. tv de astrO, Oven, aishh sume lengkap la...

malam plak kami ke kedah... entah pe name tempat tu aku pOwn xtaw.. ikOtkan je la...
balik dah pukul 3 pagi baru smapai bilik.....sempat lagik On9 fb... kih3... peh tu tetdO... huwaa... laptOp dibiarkn berfungsi... haha...pagi pulak.. sesedap rase aku tengah tidO.. anak buah aku gerak.. haiyarkkk!!! disurOhnyer aku teman mereka bermandi-manda... aishhh... abes tidO aku!!

mereka sedang beraksi...

dah puas dOrang mandi.. let's gO tO bukit bendera pulak... hOOyeahhh!! sebelOm nak g tu.. wajib la makan dlu kan.. 
kuar lif pOwn bOleh snap2 lagi...


jOmmmm...
muka2 tak sabar...ermm.. nak taw.. time mkn td..de la sOrang mamat nieh snap gamba aku guna tab dier....kuangjaq!! peh tu bile ak perasan dier snap.. ak tenGok jew dier.. bOleh dier senyumm jer.. kuang asam tOiii.... berbunyikk kOwt mase kO snap tuh.. agak2 la an...rase nak tendang2 kO jew.. fuhh.. sabau2 naseb ak tengah lapO time tuh... pehtu.. dier xpuas hati.. nak snap depan2... leh plak dier tukar tempat duduk dier betOl2 depan aku... aishhh terOs xde slere ak nak makan biler Org tgOk cmtuh.... huh!!.. abaikn..

yeaaa.. da sampai... 

time nieh Orang punye la ramai.. huhu... barisan nak beli tiket jangan cakap la... last2 aku sOh anak buah aku beratur dulu... shiannn dier... hehe 
xcited nak naik tren.. hahaha yg pegang tiket tue la Orang paling takut n gayat!! haha


wif ma herOo...


chumel an dier snap gambO nieh... hehe


bubyeee tren.....

bebudak nie nak sangat tengOk burung hantu...

xlepas dari snap2...hehe


we all happy 2gether.. yeahhh =)

dOuble HotdOg special @tari restOran... wallah... kOnOn diet la nieh.. hehe kalau western fOOd kat cnie memamng sOdap la.. servis pOwn cpt.. tapi kalO yg makanan ala2 timOr nieh.. berejam menunggu.. huhu...

Pantai anugerah terindah yang Allah kurniakan utk aku yang suka pada keindahannyer...
Pantai, air tejun, bukit tue semua ma feberet place kalO nak carik ketenangan jiwa.. 
teringin nak pergi ke rumah Allah.. tapi belOm cukup ilmu... =)

AwesOme.. bilerr dpt tgOk matahari terbenam...
pada bakal ehem2.. kalO leh tiap2 ari nak tengOk matahari terbenam bulleh.. kiki...

sebelOm nak balik sempat lagik g kedah kat kepala batas...
kedai Mak Long Mee Rebus.. mmg sedap la... try la test.. heheh 4.5 bintang...
pehtu de plak tragedi mencuit ati antara kami ngan pekeja kt cnie.. sampai mak aku pOwn gelak sampai semput.. haha..biOr je la kami yg taw.. kiki..
tak larat nak cter panjang2 da.. nie jela kenangan terindah bersama family aku..
my time Only 4 my family n Org2 yg ingin aku bahgia kn mereka.. ecece..hehe...

No comments:

Post a Comment