BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Friday, March 09, 2012

^^SeMaLaM, HaRi InI, dan EsOk^^

semalam aku dipanah rasa kecewa..
hari ini aku diberi kebahagiaan..
esOk aku masih menghitung perasaan...

semalam aku menagih kasih..
hari ini aku diberi sayang...
esOk aku masih menanti kasih dan sayang...

semalam aku hiba..
hari ini aku diberi kekuatan..
esOk aku masih mencari kesabaran...

semalam aku masih teriak..
hari ini aku tersenyum riang..
esOk aku belum ketemu perasaan yang pasti..

semalam aku hilang arah..
hari ini aku telah pasti kemana aku tuju...
esOk belum tentu ia berhasil...

semalam aku duduk temenung..
hari ini aku melompat kegembiraan..
esOk belum pasti keadaannya...

semalam hati aku bimbang...
hari ini hatiku aman dan tenteram...
esOk mungkinkah hatiku berbelah bagi??..

p/s: semalam adalah suatu kenangan..
hari ini adalah suatu kenyataan...
esOk adalah suatu penantian...

No comments:

Post a Comment