BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Tuesday, February 21, 2012

--Tiada PengganTimU--

Malam penuh rasa kegirangan..
membuatkan pikiranku seperti orang yang mula bercinta...
nak buat semua benda tak jadi...
bukan ape..
dapat mesej dari buah hati...
tetibe rasew rindoo sangat...
bilew dapat mesej dari dier..
ohh demmm....
rasew nak menjerit!!!
rasew nak bagi tahu satu duniaa...
xtaw mengapa begini perasaanku.....
tak boleh diungkap...
aku bagaikan orang gila...

SUMPAH... tiada orang lain selain dirimu....
walaupOn kadang kala hatiku terpesOng ingin mencari lain..
tapi Alhamdulilah... Allah selalu menyelamatkan hati aku..
untuk tidak berpaling darimu....
terima kasih Allah.. aku bersyukur...
aku berharap engkau pOwn begitu..
tidak mudah melupakan kenangan-kenangan kita...

SUMPAH.. aku tidak pernah melupakan kenangan kiter waktu bersama..
Andai kau tahu..
Aku sangat mencintaimu...
Aku sedar aku tidak mampu untuk kehilanganmu...
WalaupOn sejenak....
Biarlah Orang kata aku giler..
aku terima.. kerana aku gilakanmu...

walaupOn ada mulut-mulut lOngkang yang tidak letih menghinamu...
aku tahu kau bukan begitu...
kerana aku percayakanmu...

SUMPAH.. tiada yang lain...
hanya kau...

Anasir luar: kau boleh la cari lain...kenapa perlu tunggu benda yang tak pasti!!
Aku: Aku tiada masa untuk mencari yang lain... kerana dia saja yang bertakhta di hati.....
Anasir luar: kau hanya membuang masa pada org yg blom tentu sygkan kau...
Aku: Aku mengenalinya... dan sehingga kini hati aku kuat padanya.... pernah aku cuba utk lupakannya.. tapi.. hati aku kuat mengatakan dia sahaja yg ada untukku.. yang mampu melayan kerenahku.. yang mampu membuatku tertawa.. yang mampu memberikan masa dan tenaga.. yang mampu mendoakan aku bahgia.... Alhamdulilah.. dia banyak menyedarkan aku akan kematangan hidup... Aku bersyukur Allah memberikan aku kesempatan untuk bersamanya.. dan aku harap kesempatan ini adalah kesempatan hingga ke akhir hayat kami... Insyaallah dengan izin Nya...


p/s : kepada yang berkenaan>> janganlah kamu mengambil kesempatan di atas kelemahan orang lain... bantulah mereka ke arah kebahagiaan.. bukan meruntuhkan!!

No comments:

Post a Comment