BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, February 22, 2012

**MaSiH kaU eNgaT***


masih berjiwang lagik untuk post yang kesekian kalinya..
maklumla.. hati berbunga...
berkat kesabaran, kematangan, kecemburuan dan "terbuang"nya egois ku...
yup!! E.G.O & kejelousan.. memang tak dapat dipisahkan..
tapi sejak aku telah menjadi dewasa...
aku lebih matang memikirkan erti sebuah kehidupan...
hargailah apa yg ada... 
seolah2 kiter tidak akan mendapatkannya lagi untuk hari esok....

orang kata bila bercinta ayat sume power2...
bila clash ayat semua sadis2....
bila gadoh ayat semua maki hamun...

biaselah... hidup... kadang kala tak lepas dari melakukan kesilapan...
tak lepas dari pergaduhan..
tak lepas dari kejelousan..
tak lepas dari prasangka...
namun, perlu mendidik hati dari bertenang memohon pada Ilahi....

masehkah kau engat.. 
bermulanya putik2 bunga percintaaan kita...
aku pernah memberi memo ini..
sehingga kini.. 
ia sama... tidak berubah langsung...
meskipOn hati ku ini diuji...
masih dan masih...
perasaan yang sama tetap muncul dalam hati ku..
TAK PERNAH MELUPAKANMU.....

^_^MeMoKu PaDaMu^_^
Tika kau melafazkan cinta
Ku merasai  keikhlasan hatimu
Dari renungan matamu

Dari gerak bibirmu
Ku dapat rasakan betapa dalamnya cintamu padaku…
Aku ingin kau juga mengetahui
Betapa sayang, kasih dan cintanya ku kepadamu
Tiada apa yang dapat memisahkan kita
Melainkan takdir  yang ditentukan oleh Allah..
Kau muncul dalam hidupku tanpa ku sedari
Kau curahkan kasih sayangmu
Membuatkan aku merasai kau sentiasa berada disampingku
Ketika aku berduka kaulah penyeri hidupku
Ketika aku memerlukan seseorang kau jualah yang berada disisiku….
Semakin erat kau memegang tanganku
Semakin aku merasai sukar untuk melepaskanmu
Kau segalanya bagiku….
Andai aku bisa untuk memilih
Aku akan memilih dirimu
Agar kau sentiasa dapat menemaniku
Hingga akhir hayatku…..
Kau insan pertama yang menerangi hidupku
Kau mengajar aku erti cinta
Kau mengajarku erti  sayang
Kau mengajarku erti rindu
Kau mengajarku segalanya hingga aku merasa aku tidak mampu melepaskanmu….
Kau memberikan segalanya padaku
Hingga aku merasa kau lah satu-satunya  insan yang bertakhta di hatiku…
Andai aku ditakdirkan bukan untukmu
Dan andai engkau ditakdirkan bukan untukku
Aku ingin engkau mengetahui aku amat mencintai dirimu….
Simpanlah kenangan kita bersama…
Ingatlah aku sentiasa…
Namun aku berharap agar hubungan kita akan terus mekar hingga ke akhirnya..
Aku berdoa agar kita berdua akan tetap bersatu walau halangan menimpa..
Kau putera di hatiku
Tiada siapa dapat menggantikannya
Kuserahkan segala jiwa ragaku kepadamu
Ku serahkan rasa cinta,kasih dan sayangku padamu…
aku sentiasa menghargai segala yang engkau lakukan untukku…
terima kasih sayang di atas segala pengorbananmu……
aku akan sentiasa mencintai dan menyayangimu…

~24 Oktober 2008~
Masehkah kau Engat??

p/s: meski langit terbelah cintaku hanya kamu...meski dunia berakhir hanya kau di hatiku...di sini ada aku selalu mencintaimu...

No comments:

Post a Comment