BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Saturday, April 13, 2013

****MaKaN frEE****

lame dah tak balik banting.. kalau ada keraian je la baru nampak muka banting tuh... my late father hometown.. banyak kenangan kat sini.. kenangan lil queen.. mmg la best.. di layan spt permaisuri.. hehe.. ouchh.. nie sepupu yang kawen.. sepupu yang rapat sangat time kami kecik-kecik.. name kami pown nak sama.. dier eicha.. aku ocha.. dalam family belah abah.. kami berdua la cucu atok paling last.. hehe... sO... jOdOh dier sampai awal.. cOmei wife dier.. nak tangkap gambar tapi aku nieh penyegan cket.. dier siap lambai lagi.. tapi aku tak pegi pown kat dier.. segan ngan wife dier.. aku just cakap kat mak dier yang aku panggil mak ngah "sampaikan salam kat eicha"... mak dier cakap.. pegi la jumpe dier tuh.. aku cakap tak pe la... segan... hurm.. banyak celOteh pulak kan.. gambar je la aku hidangkan.. hehe..

he and his wife.. comeii an.. eicha pandai silat taw.. dier siap buat persembahan silat lagi depan wife dier... so sporting....
dah puas makan.. dah salam2 ngan sedara mara... kami pown plan ke morib...


gedixx sgt kn... haha
buwOk upe...

No comments:

Post a Comment