BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Tuesday, November 13, 2012

~newbOrn~

Alhamdulillah.. my baby dah dapat balik rumah.. my baby??? WTFish... bukan my baby.. tapi my niece.. hehe..she's soOO cute... =) 

pic curik dalam NICU...
only 1.3kg..
meniarap baru blh tido.. sO funny...

hurmmm.. nakk cObitt ciket bulihhh??
I on my way to go back my home.. lalalala..
@ my ucu hOme... welcOme dearr.. muahh...
baby: u can't touch me cOz u r nOt very well.. haha
ucu: OMG.. gerammmmzz
my ucu bite me.. i'm crying.... huwaa
i'm watching television.. want to jOin me.. yeahhhh...
my latest photo.. comei kan saya?? mmuahh... luv u Olls..

My name is Noor Damia Saffiya
just call me Damia..
saya baby pramatang..
so I have to eat many medicines...
OMG.. but now i'm happy cOz I dah bertambah sehat..
yehaaa.... nanti boleh jalan2 dengan kereta baru ayah... yeahhh
k bye.. jumpe lagi nanti.. ucu akan hupdate lgik pasal saya... hehe.. daaaa..........

No comments:

Post a Comment