BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, September 19, 2012

~SeRiUSnYAa DiA~

Hari ni pegi Batang Kali.. niat dan tujuan asal nak tengOk preegy mummy jew.. tapi ala... tersOpink sakan pulOk.. hehe.. pantang nampak kedai baju sume nak masuk.. dari yang kecik sampai la yang ke besau.. alahai.. duet terbang lagik.. janji puas hati.. bukan selalu pown an..*bkn selalu opss dah berabess!!.. balik la umah preggy mummy.. rehatt jap.. tup2.. my PANDA call.. katanya pening kepala pikir mana nak cari duit dalam masa yang singkat nieh.. tahun depan dah tak lama dah.. ermm.. berat hati tengOk dia macam tuh.. aku bukan pew.. bile dia camnieh rase huh! lagi takot pulak aku nak pikir masa depan kami... aku just boleh bagi nasihat dan bagi semangat 100%!!

SERIUSNYA DiA
bila dia mintak aku jangan tinggalkan dia..
SERIUSNYA DiA
bila berjanji akan berusaha untuk hidup kami..
SERIUSNYA DiA
bila memohon dan merayu untuk tunggu dia..
SERIUSNYA DiA
bila dia kata...Insyaallah selagi niat baik itu ada, Allah akan tOlOng kita..

Aku??
huh!! takOtnyewww.... hehe.. 

*to my luvly PANDA>> dengan dOa+usaha+ tawakal= Insyaallah semua berjalan lancar..
Allah itu sentiasa ada bila kita mahu bersamanya.. 
mOhOn segalanya dipermudahkan.. Aminn ...


No comments:

Post a Comment