BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Sunday, May 06, 2012

(",)AKu iNgiN (",)

Aku ingin memulakan semula..
tapi bukan mudah untuk aku menerima..

Aku ingin katakan "yes.. I accept u"
tapi aku tak mampu..

Aku ingin kau disisi aku..
tapi aku takut kehilanganmu...

Aku ingin kau hadir dalam hidupku..
tapi aku belum bersedia..

aku ingin perkenalkan kau kepada semua orang..
tapi aku perlukan masa..

Aku ingin kau pahamiku..
tapi adakah aku akan pahamimu jua..

p/s: Insyaallah.. kalau ada jOdOh kita bersama.. tak kan lari gunung dikejar kan??.. berikan aku masa untuk aku memikirkan.. bukan mudah untuk aku memberi hati ini... walaupOn kau kata "will u marrry me n be my future wife".. aku perlukan masa.. kerna aku belOm bersedia.. dOakan saja yang terbaek buat kiter,... =)

sabar yeaa.. =)

No comments:

Post a Comment