BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Friday, March 16, 2012

#TeMpaT meNgaDu#

Salam Jumaat..
penghulu segala hari...
Mulakan hidup dan azam baru setiap hari Jumaat..
mudah-mudahan lebih barakah...

Semua orang berhak punya tempat mengadu..
tak kiralah pada siapa dia mengadu..
janji dia selesa..

bagi aku... tempat mengadu paling utama adalah mak aku...
mak aku akan tahu semua dulu..
sebelum orang laen taw...
contoh cam tiqah.. kakak2 aku, sahid dll...
setiap masa.. setiap saat..
mak adalah orang pertama..
bila aku nak mengadu walau sekecil kuman pown..
sejak dah dok ngan mak nie la kan... kekeke..

tak kesah la hal ape pown..
walau pon bende tu remeh..
bab cinta, bab keje, bab diri sendiri..
semua aku citer..
kadang-kadang bila main facebook pown..
mak dOk sebelah aku,,
mula la dier tanye..
nie gambar sape.. nie fb sape...
hehehe... macam-macam aku bagi mak tengok..

sekarang mak dah open minded..
so semua cerita boleh share ngan dier..
tak payah nak share jauh2 kan...
paling besh bilew becerita bab cintan cinton.. kahkah...
kalau aku frust ke, rase saket hati ke..
mak dah tangkap dulu dah..
baru nak buka mulut.. mak dah cakap mak dah taw dah..
hahaha...
yupp.. sekarang semua benda aku kongsi...
dari A-Z... ada sekali ari tuh aku buka profile yal..
mak dok sebelah...
kan ada perkataan divorce kat situ...
aku tetibe terlepas cakap.. ehh!! dah divorce dah..
pastu mak terus nyampukk....
sape2??.. aku pown dgn selamba jawab.. yal...
divorce tu pe dik? mak aku tanye..
aku jawab la.. dah bercerai...
mak aku nyampok... sejak bila pulak dier kawen??
bila dengar camtu terus aku gelak.. pe la mak nie...
mak aku pulak muka pelik jew... mak2...

bila aku stalk fb mak aku mesti sebok mengendeng..
ari nie pe cter baru??
ececeh... nampak dia dah pandai bergosip skang.. kikiki...
kami da macam kawan plak...
semua nak citer..kiki

kadang-kadang bilew stalk fb orang nie..
bilew kena kat batang idong sendiri..
rase malu pulak...
ye la.. mak de kat sebelah kan...
yang tak boleh blah nyer...
bila keluar ayat2 romantik...
terpana la aku sekejap...
yela.. ingt ayat tu utk kter.. rupenyer utk org lain..
malu siott...
tapi bila mak dah "BEKAP"..
feel yang nak down tu terus up balik...
kadang2 rase syok plak de mak kat sebelah time stalk fb orang nie...
hehehe... nakal kan aku..

"mak dah jerittt"
ADIK G MANDI!!!!... xnak g keje kew....
hahaha..

okey cau dulu... daa.....


No comments:

Post a Comment