BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, February 29, 2012

!!SapE kaTa??!!

sentap mak nOk..
bile mulOt kO yg xde traffic light merah tuh berkata2...
sius mak sentap nOkkk..
tapi xpew.. mak trime jew nOk..

kO mengapew??
jeles tgOk ak bahgia ke??
heh.. patOtnyer kO mendOakn Org..
bkn bagi Org tensyen ngan mulOt kO tuh...

ceritenyer cmnieh...
satu ari nieh de la Org tuh...ckap kat aku...
"dier" kesah ke pasal ko meh...
aku tengOk msg kO pOwn x...
telepOn ape tah lagikk...
kO jew kOwt yg terhegeh2 kat dier...
dier xpOwn...
kesiannyer Owg yg bertepOk sebelah tangan nieh...
agak2 la weh..
berlambak lagik jantan kat dunia nieh...

huh!!! agak2 la kalO kOrang dengO sndrik la dari mulOt puaka cmnieh..
agak2 pe la yang kOwang rasew...
sius aku memang SENTAP....
tapi "kesentapan" aku xsampai kat situh..
dengan rasew bangga+bahgianyer aku jawap...

heh!! perlu ke nak tunjuk kat kO dier meseg aku keww..
perlu ke nak tunjuk kat kO dier calling aku kew...
perlu ke aku nak cakap kat kO..
yeahh... chenta hati aku msg aku lah...
buwerkkk!! sebok je kaw..
pigii dahhh.....

sapew kate "dier" tak meseg aku...
haa... berlambak2 la kat fon aku meseg "dier"..
tiap2 malam kOwt kterOrang meseg..
sebetulnyer xkire siang malam la dier meseg aku...
siang siap bagi meseg "mOnink cayang"..
kau hadO???
"dier" tanya dah makan ke belOm...
sehat ke tak ari nieh...
pegi keje elOk2..
siap bagi kata2 semangat lagikkk....

sapew kate "dier" tak calling aku....
misscall de nO "dier"..
received call pOwn de nO "dier" la wehh...
kau hadO??
tiap2 malam aku balik keje "dier" calling aku kOwt..
tanye da sampai umah ke blOm...
camne keje ari nieh...
ade sape2 kacO x...
lame kOwt kterOrang sembang..
tue pOwn perlu ke nak bg taw kO...
xperlu kOwt kan...

sape kata xde jantan lain dlm dunia nieh...
mmg la hadO...
tapi susah kOwt nak crik cam dier...
caring...
sweet...
memahami...
mmg dier je la yg taw ragam aku...
mmg dier je la yg tahan ngan perangai pelik aku...
n paling penting..
ak taw dier bOleh bimbing aku...
kalO jantan len xtaw la....

lidah puaka:
ye la wOiii..
julang la dierr tinggi melangit...
ntah2 sOk luse dier tinggalkan kO...
lelaki kan....

sekarang aku berpikiran pOsitif...
say nO kepada anasir2 luar...
walaupOwn sOmetimes "kecemburuan" tu hadO...
tapi sius... aku PERCAYA yang dia SETIA...

ape yang akan jadi masa akan datang mungkin kehendak Ilahi...
ape yang bOleh aku pertahankan..
akan aku pertahankan...
susah kOwt nak selam perasaan n perangai masing2 dulu..
xkan la sekarang senang2 nak buang kan....
kan ku katakan TIDAK pada perpisahan...

kami merancang dan Allah adalah sebaik-baik perancang....

p/s: "dier" equal to chenta ati kuh larh.. *SAFRIYAL ISARUDDIN*
tO "dier">> saya sayang awak selamanya...
kami bahgiakan derr....

p/s: ~~fantasi yang tidak dimiliki~~..

No comments:

Post a Comment