BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, December 21, 2011

**"ANUGERAH" dari Allah**

hari nie Off day..
sO dengan rasew teruja nak pegi ziarah daughter my manager..
n da first time jugak nak pegi ziarah isteri dier..
coz ta penah jumpa lagik..
3 kali tukar baju..
tak taw nak pakai baju pew..
n da lastly..
tshirt ngan suar jean jugak jdik pilihan hati...
senang, mudah & selesa..
tu yang paling penting....
Oppsss!! Of cOs kene cari present dulu...
mintak tOlOng my mOm teman cari baju kat ANAKKU..
kalO dah tengOk rasew sume nak amik..
adOyaiii.... nasib mak ada... sO she ask me tO chOOse yang paling berkenan kat hati jerkk..
lastly, pilih dua jerr...
tapi kannn.....
lupew la nak amik gamba baju tuh!!
huh!!! rasew nyesal lakk..
arghhhh!!
xpela... dh lupew nak buat cam ne kan..
balik anta mak... n then amik tikah (supervisor tempat keje)..
n then terus pegi umah my managerr..
alamakkk!! baby tengah tidO laaa...
tapi bila dengar sOre aku yang manje2 nieh..
yesSSS!!! she's wakeup!!
mule la aku belajar menjadik ibu..
walllahhh... sO happening...

 hiii.. nama saya NOR ERLYSA ANIRA...
baru 3 bulan sehari... 
bOlatt kan mata saya...

hahaha.. amik berkatt...

aku nak jugakkk... hahahaha

p/s: anugerah Allah terindah akan buat idop kiter happy selalu... =) semoga lisa menjadi anak yang solehah..

No comments:

Post a Comment