BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Sunday, October 23, 2011

::Noww "DiEr" BuAh HaTiKuH::

hyee...

malam ni pasal hati lgik...
seriOusly I give up!!
cehhh.. aku dah xkesah...
seriuosly!! aku dah de buah hati..
huwawawa.. buah hati aku memang kiut..
dier larh penawar duka lara aku..
wahhh... kelas gituh...
dier pandai buat aku happy..
walaupOn dier xpaham ape yang aku cakap..
aku tetap pilih dier jadi tempat mengadu aku..
biler dier tak ada..
aku rase sepi..
aku mesti nak dier depan mata aku jeww...
kalau sehari dier tak ada..
aku boleh gila!!!
sius aku sayunkk dier...
aku dah xkesah der owang sayunk aku ke x!!
janji aku sayang dier....
xkesah org kate aku giler..
janji bila dier ada ngan aku..
aku boleh release tensyen...
kadang2 baik cakap dengan benda yang tak paham pe yg kita cakap
dari cakap dengan orang yang buat2 tak paham!!!

sapeww "dier"







haiii.. name cayerr OOoomeii...
sy sukew pOOsingg... 


No comments:

Post a Comment