BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, October 19, 2011

l**SeCret 4 u girLs**l

Assalamualaikum bloggers2...
Selamat ari rabu...
Salam ceriaaaaaaaaa......


entry hari nieh sepesel for girls okeh..
lelaki xbOleh bace.. cehhhh!!..
xde la.. kalO laki nak try pOwn bOleh..
nO wOnder larh..

ari nieh aku nak kOngsi pasal produk Olay yang baru nieh...
alOrhhh.. yg de kuar kt iklan tuh..
"nak putih berseri?? 20g hanya RM 7"..
sume mampu belikan..
ye x??

pe lg.. di sbbkan aku nie memang pengguna setia Olay..
sO aku pOwn ngan sepantas kilat pegi cari...
aku masuk watsOn tapi xde pOwn..
aku masuk pasaraya pOwn xdak..
sO mane aku nak cari nie!!!..haiyarkkk...
nak sesangat try.. excited giler wehh time cari prOduk nie...
last2... de la satu kedai cina nie...
baru aku teringat!!!!..
setelah sekian lame kakiku ini merOnda setiap pelOsOk kedai..adOyaii...
kalO kOwg nak taw..
macam2 produk kecantikan kat kedai dier ada jual taw...
dari akar, ginseng, macam2 larh...
tapi aku xpenah la beli tu sume akar, gunseng tu bagaii..
tapi kalO prOduk tue... kalO dah kat watsOn xde.. memang aku cari kt kedai tu ar..
harga pOwn.. amat.. amatttt... amattttt lah berpatutan....

mesti kOrang dah tak sabau nak tengOk kan...


haaa... nie la dierr... Olay Natural White light.. healthy fairness day cream..
harga : RM 7 kat iklan tv... tapi kat kedai nie jual RM 5.90 jew... murahh an..
berat : 20g

 nie dier benefitnyer..
UV prOtectiOn: YES
Lightens Overall skin tOne: YES
Reduce appearance Of dark spOts : YES 
Keep skin well mOisturizeed: YES
Reduces skin dullness tO give glOwing fairness: YES
Selain tu ada 3 jenis vitamin dalam krim nie.. vitamin B3, prO-B5 & vitamin E
Tekstur: ringan dan tak berminyak.. sesuai utk Oily skin..
for Oily skin tahan 6-7 jam...

secara jujurnya aku dah pakai.. ececehh..
dan secara peribadi.. krim nie mmg Okeh...
nO wOnder la kalO kOrang nak try...
memang digalakkan...
95% berkesan.... tak tipu.. sebab aku dah try selama seminggu... 
memang nampak perubahnnyer...

haa... nie la cream nyer... sOwie erkk.. gambO kaburrr..
maklumla.. tangan parkinsOn...ngeh3..
kecik jer.. mudah nak bawak g mane2... dalam pOket pOwn bOlehhh...
kelassss kauuu jahhhh!!..

p/s: pe lagik tunggu!!! pegi cari cepat..... hehehehe...

eh jap2....
sius xedit k.... sOwiee.. kegedikan melampau!!! ngadap je la erkk...

No comments:

Post a Comment