BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Tuesday, September 06, 2011

::RaYa daTanG Lagi::-Part 3->Open hOuse

weeehhOOOO...
dh antO duet kawen tengah ari tue...
sampai umah jer dah pukul 6.30 petang..
Open hOuse pulak lepas maghrib..
punyer la bekejO-kejO..
nak crik baju lagik..
nak gOsOk pe yg patOt..
nak mandi lagi...
aisehhh... dh blik air 1 jew..
yang nak mandi nyer 2 family +aku + mak = beratur la jwpnyerr..
agak2 sape yg cOp tu lmbat masuk, pe lg rembat arr.... hahaha
suasane paling syOkk bila rebut bilik air ngan tOilet... kah3...
de yang tercabut tOwel.. yg mndi xbasah pOwn de..
mula r mak aku membebel..
gedegang gedegung bunyik kat dapur sebab rebut bilik ayOr..hahaha...

Open hOuse konon nyer lepas Maghrib.. kami sampai lepas Isyak..
nasib baik mase tue Owg xramai lg...
kalau x, malu aku nak masuk..
maklumla org xde idOng mancung.. (pekene mengena)... hahaha
sampai2 jer.. trOs g dapur tengOk menu pe yang hadO..
masOk2 gilew kentang r...
chicken chOp ngan laksa dOh...
pe lagi... d sebabkan idOng aku xmancung...
ank buah aku jdik mangsa amik kan makanan aku..
kah3... nie bukan kes buli.. sekali sekala je surOh.. hahaha

huh!! dah pOnat berleter...
bukak mata besO2 & tulun jangan kritik gmbO2 yg hadO.. kah3...

muke pewOt kenyang
@ taman Bernam, tjg Malim
ma mOmma n me
actually, bj yg aku pkai tue baju mak aku... kah2..
pinjam sbb bj dh abes..huwaaa =(

ma sista n bro in law..
wajah2 suci.. cewaahhh

p/s: sekian la raya bersama family2 kuh...

No comments:

Post a Comment