BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Thursday, August 04, 2011

::Tanpa "DIA" PuaSa & RaYaku xpernah ade mkne::

seperti tahun sebelomnyer..
menjelang puase & raya..
xpernah rase hepi...
tanpa "DIA" ak betol2 jatuh merundum..
bkn saje jiwa.. tapi kenanganku juga di bawa pergi..
dlm sekelip mata.. Ya Allah.. Engkau ambil "DIA"..
ternyata Engkau lebih menyayanginya...
tanpa "DIA" Ramadhan & Syawalku terasa sunyi!! sepi!!..
aku menanam azam yg tinggi utk idopku..
tapi mane pergi pendorong & pencabarku??
tiada lagi!!!
aku menjalani kehidupan ini dengan perasaan takut...
walaupon org nmpk aku kuat!! gembira!! tabah!!
sbenarnye aku lemah!! saat berjalan.. terasa ingin ku rebahkan badanku ini...
ak tak kuat Ya Allah... utk menjalani liku2 idop aku seterusnyer..
sentiase ak terbayangkan wajahnya... 
tatkala org lain gembira bersama keluarga mereka..
ak dihimpit rase cemburu!! ak dihimpit rase pilu!!
ke manakah lagi kaki ku ini perlu melangkah??
sampai bila aku perlu merasai ketiadaan "DIA"..
sampai bila Ya Allah...
Ya Allah.. Engkau berikanlah aku kekuatan...
Engkau berikanlah aku ketabahan..
Engkau berikanlah aku kesihatan..
agar aku dapat menjalankan tanggungjawab aku tanpa "DIA"...
agar ak merasai "DIA" sentiase di sisi...

!
u r d one>> Al-Fatihah..
semoga rohmu ditempatkan di kalangan org beriman..

!
gambr terakhir yg ditinggalkan...


"DIA" selalu di hatiku...
sayang abah sangat3...

No comments:

Post a Comment