BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Thursday, May 19, 2011

```thanks sebab menyakiti hati nie lagi````

xpenah rasa seteruk nie dijadikan bahan untuk ditertawakan dan xpenah rase diperbodohkan...
thankss syg.. awk la owg yg sy pecaya yg sanggup buat macam nie..
mentertawakan saya dihadapan rakan2 awk.... n memperbodohkan saya depan kwn2 awk.. 
thankss sgt syg.. sy hargainya...
sy selalu buat hati saya reda sendiri.. saya selalu buat hati saya tenang sendiri..
sy xtw nk ckp ape... awak memang xadil..
kehidupan awak penuh kepura-puraan..
saya kecewa ngan awak... tp xpe mungkin ini takdir saya...
awak teruk sangat!! bila awak sendiri biar saya terkapai2...
awak teruk sangat bila awak xadil.. (xadil dr segi ape.. biar la sy yg mengetahuinya.. sy cuma berharap awak dapat muhasabah diri awak yg dulu dan kini)...
awak nak tw x??
kdg2 saya terpaksa simpan apa yang saya pendam..
sebab saya taw awak xakan amik kisah..
apa yg saya cerita kt awak.. awak xkan bg feedback yg sy saya inginkan...
kadang2 saya xpuas pown nk borak ngan awk..
konon nya bila saya cerita ngan awak.. awak boleh bagi kata2 semangat...
tapi awak xpenah tanya saya...
saya ada masalah ke.. 
berapa lama awak kenal saya yer???
atau kita baru 1st time jumpa??
saya taw awak bahagia sekarang...
dan saya taw awak suka tengok saya menderita..
saya masih perlukan awak.. maybe sebab tue saya kena belajar erti sabar bila ngan awak...
kadang2 awak taw x??
sy tercari2 dengan sapa sy boleh luahkan perasaan saya...
dengan awak???
mst sy akan pikir banyak kali..
sebab bila saya cerita apa yg saya rasa mesti awak tarik muka.. awak akan buat do no..
awak... kdg2 kan awak xboleh nak sorok kebencian awak kt saya..
sebab kt muka awak pon dah boleh nampak...
terima kasih awak... 
saya sentiasa berdoa awk.. 
kalau Allah tue nak ambik nyawa kita..
biar la nyawa saya dulu ditarik...
sbb saya xnak org lain hidup derita bila saya ada...
tapi bila saya xada.. saya tw ramai yg gembira.. dan saya tw awak juga akan bahagia....

p/s: thanksss sayang... saya akan ingat hari bahagia kita bersama sampai bila2.....

No comments:

Post a Comment