BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Friday, December 10, 2010

!!!!!!iMpikaN surPriSe DaLam IdoP!!!!!

erm... malam nie ntah nape rasa jiwa nie kosong n sunyi sesangat...
rasa cam nk der seseorang yg teman aku dlm wktu cmnie....
duduk bersembang...same2 gelak n ketawa.... sama2 nangis...
tapi semua bende yg kita nak tue xmungkin jdik kenyataan....
hidop aku makin lama makin muram....
makin xhappy cm dlu... y?????
ak pon xtw.... sdih je rasa...
de lgik ke owg yg nk happy kan hati yang tengah sdih nie...
de lagik ke owg yg nk teman ak bile ak perlukan seseorang...
xsemudah tue terjadi kan.......
pe lagik surprise yg de dalam idop aku????
nothing!!!!! kosong.... cm dh xde pa pe....
putih hitam.... no colours in my life... only black n white!!!
adakah aku nie insan yg xpenah bersyukur dengan ape yg aku ada???
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tensionnyer....
I NEED SOMEONE NOW!!!! plzzzzzzzzzzzzzzzzz................................
be d great listener and be d funny guy to make my life happy..................
I WANT IT......... i don't like this feeling but i can't let it go....
dush!!!!! dush!!!!!!!!!! i hate!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment