BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Saturday, August 14, 2010

Permintaan yang meningkat...hahahaha

sejak seminggu nie... aku busy dengan mempromote pizza & perkhidmatan lain hasil dari usaha aku sendiri untuk menceburkan diri aku dalam dunia bisnes.... hahaha 
dan akhirnya.. aku secara xsedar telah dpt sesuaikn diri aku dalam dunia bisnes.. dan sekarag nie boleh dikatakan aku nie gila berbisnes la.... hehe... 
pada permulaan nie...aku wujudkan satu group di facebook yg dikenali sbg OcHa sErvIceS (boleh la tengok2 kalo nk tempah) :
so jom scroll ke bawah...tgk ape ada di sana.....
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
tadaaaaaaaaaa.....................
CHICKEN PIZZA
BIG-RM 25 (8 pieces)
GERENTI RANGUP....
DH TRY BR TAW...
penghantaran ke kolej lain akan dicas RM 2...

BEEF PIZZA
SMALL-RM 15 (4 pieces).......
DH TRY BR TAW...
penghantaran ke kolej lain akan dicas RM 2...


jom kter tengok spe customer yg 1st service for 1st day...








lg sowang.. gmbonyer xdpt lg..hhehehe=)

2nd customer for d next day...


der customer nie yg bli smpai dua kali...
so i'm waiting for the next customer k... hehehe
jom balik.. kenyang utk berbuka....
kalo nk bwk blik kampung pun bole....
perkhidmtan penuh leh tgk kat facebook k...
(rozalini ocha-group OcHa sErvIceS)
leh cuci2 mata erk....



No comments:

Post a Comment