BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Thursday, August 05, 2010

Ini BAHAYA!!!!

Opssss.... aku dh ilang perasaan ksih syg kah??? erm... skrg hati cpt tawar... de bnde jdik pn ak cm do no jew... leh lg still gelak2... n dok sblh owg len...salah aku kah??? rsenyer x.. sbb dh biase buat & dh biasa melaluinyer... Ini BAHAYA!!!! sbbnyer jgn terlalu membiarkan aku leka dengan diri aku.. sbb nnt aku lupe diri owg len.... susah nk pupuk balik kalo dh biasa dibiarkan.... dan jgn smpai mind set ak asyik pkir biarla dier.... lantakla dier... sbb ini BAHAYA!!!! 


Malam semalam meeting di Bilik HEPA... ak segan nk msuk sbb dh lmbt... ak decide dok luar... dlm hati aku xpela... ak dok luar jer... m'hrp utk der owg yg jemput aku dri luar... xla rse segan sgt..tp "dier" sggup biar.... mb malu sbb kwn2 "dier" de kt sblh...  mb malu nk jemput ak.. sbb nnt kwn2 "dier" ckp m'ngade nyer nk dijemput2... tp nseb baik de membe ak yg lmbt jgk.. so ak pn msuk ngan dowg... alangkah terkilan nyer rase bile ak tgk de sorang mamat nie jemput membe pmpuan dier kt luar... bkn skali.. lps tue ak tgk de mamat len sanggup bangun jemput membe pmpuan dier kt luar.... alangkah besh klu dier pkir cm2... p'kataan p'tama yg ptut ak trik muke smlm.. "lantak la"... sggup pegi dlu sbb ak lmbt... tp xpe... ak dpt tgk cmne realitinyer... n then ak tnyer membe ak yg lmbt 2 (seorg lelaki)... npe lambat??... tggu dier nie lmbt (seorg pmpuan).... aku terkedu seketika.... sggup dier tggu wlupn pmpuan tue lmbt..... tp xpe... ak xamik kisah.... ak buang prasaan tu jaoh2.... mb ak ptut pegi sndri.... smpai bile owg nk tggu kter kn... mule2 memangla.. tp bile dh lame2 mst la dier dh naik bosan, naik menyampah, & dh bnyk p'ngalaman......


Hari nie.. spe yg xb'ckp dgn spe erk.... so ak decide la nk diamkn dri.. sbb ak ckp pn bkn di bls ngan kata2.. tp pndangan benci.... bek ak diam jer... klas kol 4 ptg.. so ak decide ak nk dok dpn... nk ilangkan rase kurang senang kt hati ak... so ak pkir dok dpn lg bgus... ak xkisah dok ngan spe pn.... tp taw plak mrh.. bile ak ckp baik2 xnk layan... so bile aku wt prangai nk marah aku plak.... erm.... hrp2.. sem nie bnyk la program aku.. spy ak xrase n xpnh ingt bnde2 cmnie jdi kt aku.....  


p/s: cume meluahkan.. tp xsimpan dlm hati.... 

No comments:

Post a Comment