BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Thursday, August 26, 2010

dulu dan sekarang

dulu awak kata... saya lah owg paling awk sayang....
dulu awak ckp.. saya lah yg ade kt hati awak...
dulu awak selalu buat bende2 yg saya xduga..
sampai saya terpikir sayangnya awk kt saya...


sekarang awak dh tak kata.. saya lah owg paling awak sayang....
sekarang awak tak ckp... saya lah yg ade kt hati awak....
sekarang awak dah tak buat bende2 yg saya xduga....
smpai saya terpikir tak sayangnya awak kt saya...


dulu awak penah bg taw saya beruntungnya awak memiliki saya...
sekarang saya tak penah rasa yg awak beruntung memiliki saya,,,
dulu awak buang ego awak...
sekarang ego awak makin menebal...
dulu awak selalu pujuk saya...
tapi sekarang saya xpenah lagi dipujuk...
dulu awak suka temankan saya..
tapi sekarang awak rasa penat bile teman saya...
dulu awak rela buat pe saja wlupn bnde tue memalukan..
dan awak ckp ini hal kita buat apa nk malu..
tapi skrg awak dh malu nk buat semua tue..
dulu awak xpenah caci saya..awak xpenah kuarkan perkataan yg buruk2 pada saya...
tapi sekarang awak lagi advance... awak dh sanggup ckp perkataan burok pada saya...



dulu saya rasa awak lah org yg selalu buat saya gembira...
sekarang saya rasa awaklah yg banyak buat saya derita...
dulu saya rasa bestnya saya sebab awak selalu bagi perhatian penuh kt saya..
sekarang saya rasa xbestnya saya sebab awak dh kurg bagi perhatian kt saya...
dulu saya tak suka sakit...
tapi sekarang saya suka sakit....
sebab kalau saya sakit baru saya rasa orang sayang kt saya...
kalau saya mati agak2 awak ingat n sayang lagi tak.....
kalau dulu mungkin saya akan kata ya....
tapi sekarang saya rasa awak dah xkisah pun kalau saya xde...
sbb dunia awak bukan saya...
sekarang hati awak dah keras..
tak macam dulu..lembut..
terima kasih saya ucapkan...
walaupun sekarang saya tak rasa macam dulu...
tapi saya bersyukur sebab saya penah merasainya suatu masa dulu............
walaupun hanya seketika.....

No comments:

Post a Comment