BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Thursday, July 29, 2010

KO TAW X!!!!!!!!!!!!!!


ko tw x npe aku plih jwtn tue??
sbb ble aku gadOh ngan kO ak rase ak dh tOlak peluang nie....
sbb ak akan buang air mata aku dalam blik sOwg2...
dan aku akan menyesal krn xpilih jwtn tue.. 
semata-mata nk jaga hati kO!!!
dan kO xpnh pkir jge hati aku pOn!!!

bak kata Org xsemestinyer slalu bhgia jew!!
mst ader gadOh pnye..
kdg2 hal kecik jew!!!
tp suke sgt nk besa2 kan!!
disebabkan aku terpikir bnde tue btOl la..
ak buat keputusan utk trime jwtn tue!!!
sbb ak taw nnt ak akan dOk sOwg2 terperap dlm blik cm nk mampOs!!!
dan kO???.. blik umh!!!

mst kO xpnh terpikirkan kn???
nie la sbnr2 jwpn yg ak dh xleh pendam lagi!!
nie la jwpn kenape ak plih jwtn tue!!!
sbb ak xnk ingt kO bile ak gadOh ngan kO!!!
ak nk xnk buang air mata ak dh!!!
biar hati ak xgembira janji aku leh dnga gelak tawa Owg len!!!
aku bOleh hepikan hati aku!!!

ak tgOk Owg cam aku bahgia jew ngan P dier!!!
xpenah pOn nk kOmplen2...
xpenah pn nk ungkit2....
xpenah pn nk mrh2..
xpenah pn nk halang pe M dier buat!!!
aku xtw nk ckp pe!!
ak rase sbb kO la ak pilih jwtn tue..
dan kO pkir2  kn la pe yg aku tulis dr mule!!!!

DAMN!!!!!

No comments:

Post a Comment