BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Tuesday, June 08, 2010

Dier DaTanggg....


Hurm... yeah.... ari nie owg kesayangan ak nk datang umah n g jenjalan.... tp plak.... mcm2 peristiwa jdik... mse tue dier dh smpai.. ptutnyer ak g amik dier kt KTM Tanjung Malim... tp bile kaki ak nk melangkah kuar dgn tujuan nk start motor ak.. tetibe la plak xleh start.. Ya Allah... meragam gler motor ak time 2... mak ak pun naik bingung... aku pun calling la dier.. pastu dier ckp xpe.. dier g plug n then dier gerak ke umah aku.. mse tue jantung aku dup dap2... maklum la... dier jumpe ngan mak aku... hehehe... pas2 dlm 20 minit.. siap la motor aku... start pnye start.. dh ok dh... leh la jenjalan..... pas2 dier pn slm ngan mak aku n then dier la yg bwk motor.... besh gler..... 

photoshoot time.... MySpace

restoran pyOOr...

dier nk blik dh... huhu.. but ari yg pling besh...=) MySpace

p/s: thanks cyg... luv u so much..

No comments:

Post a Comment