BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Friday, April 02, 2010

TuLaNg BeLaKaNg

Ermm.. perasaan hampa & kecewa bile orang yg kter anggap seseorg itu sbg tulang belakang kter dirosakkan olehnya sendiri...
huhu.. rase nk menangis.. tapi aku kena tabah dan kuat dalam menghadapinya...
Hampa dan kecewa bila org yg slame ini boleh diharap dapat memberi galakan & sokongan tetibe menghancurkannya sendiri..
Salah ker untuk kita bg org tue semangat??
susah sangat ke kita nak trima seseorang tue dengan apa yang telah dia kecapi??
payah sangat ke untuk beri kebebasan kepada seseorg utk mencuba sesuatu yg baru dlm hidupnya??
ternyata hari ini, keikhlasan hatinya untuk memberi sokongan, galakan dan semangat hanya pura-pura...
aku tak sangka orang yg selama ini aku harap dapat bagi aku kekuatan tapi hari nie dier telah menghancurkan segala harapan aku.... membuktikan dia org yg lama-kelamaan blh mengagalkan segala harapan aku.....
cukuplah dengan hanya kata-kata.. dier telah merapuhkan hati, semangat dan kekuatan aku...
aku boleh trime kata-kata org lain.. tp sedarilah... aku tdk boleh menerima org yg aku anggp sbg tulang belakang aku mengeluarkan kata-kata yang betul2 membuatkan aku dilema dengannya.. 
dilema dengan keikhlasannya..
dilema dengan kehidupannya..
dilema dengan dirinya.....
Jangan salahkn aku andai suatu hari nanti tulang belakangku ini akan ku buangkan dari badanku sendiri....
kerana kata-kata kau hari ini bagaikan pisau dan kaca yg tiba2 menusuk dalam hati aku....
tidak pernah ke engkau sebagai org yg matang dan kadang-kadang membuatkan org lain hormat pdmu memahami dan menjaga tutur bicaramu....
siapalah aku padamu....
engkau seperti ingin menjadikan ak patung dlm hidupmu..
yg ingin aku mengikut segala gerak-gerimu.... (inilah yg bermain dlm pikiranku)
aku betul-betul kecewa dengan diri, kata-kata, dan sikapmu................
andai nnt kejayaan mengiringiku ingatlah tiada nama mahupun dirimu mengiringi kejayaanku itu...

-the end-



2 comments: