BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Monday, April 26, 2010

Tabik La...



huwaaa..... arinie aku b'kesempatan tgk cter adamaya kt blik J.... wah beshnyer.... riuh rendh dgn sore 4 gadis pingitan nie... erm...cedihnyer tgk adamaya ari nie.... cian adam...... maya pn 1 bkn nk cter kt adam... adam ngis......... huhu... m'buatkn ak turut m'nangis.... cter nie mmg wa tabik springgggg la sme lu.. caya la leh wt hati aku cair doh...solute la....hahaha.. mmg besh gler..... wlupn cm i'm not single tp ia tetp len.. pnuh ngan cter2 romantika ayamo... hehhehehe...... start dr ari nie ak akn ingt slalu adamaya... adamaya akn t'lekt kt hatikuuuuu......................smpai ble2..yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu........

Lagu yg sentiase mnemaniku ketika ak di bilik mahupn at shower room..hehe..


Ost Adamaya – Yang Terindah – Dakmie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

leh dptkn lagu nie dlm btk MP3.. 
klik link di bwh nie.. n slamt m'donwload....

No comments:

Post a Comment