BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Wednesday, April 21, 2010

BudaK SiRaP????

pe kne mengene plak ak citer psl BUDAK SIRAP nie..
pOpulaR sgt kaH??
MeLeToP sgt kaH??
TiP tOp sgt kaH??
BagUs sgt KaH?? 

huh... melayang2 pikiran kowg erk... tertanya2 spe la bdk nie.... huh...
pikir2kn la... dan slmt beramal......haha pnjm ayt...
pe la aku dh melalut nie...
nie la sindrom owg yg slalu pning kapla...

k la... aku bg kowg usha2 dlu gmbo2 BUDAK SIRAP nie erk....
klu pndai teke la....hehe....

ha.... usha yg tecik tue.. tue la BUDAK SIRAP...
tue gmbo ngan mak dier...


nie pulok ngan abah dier..
tp xnmpk sgt lor sbb pnuh ngan cahaya rzki...haha


ha tgk tue.. tecik2 dh kuar msuk kantor polisi..pe cer??


amboi... mak minah jiran sblh umh ak tue pn rantai dier xla berjela smpai cmtue skali...
wahh... ank owg kayakah????


tgk tue.. bebdk lain main basikal kt luar umh.. dier men kt dlm... 
huh.. mmg dijge rapi...


mak aiii.... tecik2 dh cter2 nk jadikan umh dier sbg tmpt peliharaan kucing... 
mmg bnyk beb....


ha... nie lg xleh blah... dh beso pn.. puting lekat lg kt mlut dier.... erm...
abis la duwet mak ko support puting tue...


ha... yg bgus psl dier nie.. stiap kali g umh owg.... dier dok diam jer...
owg yg tgk pn ske jer...slalu yg jd mgsa pipi dier la...mmg xleh blah....


tgk pe dier buat tue....
jelir lidah lg.. dh beso2 nakal yg t'amt sgt..huh...


nie dier time skolah tdika la nie.. tgk la siap msuk tarian lg...
dan klu prasan la... dier la yg paling kenet...(3 dari kiri)..


dan nie... ijazah terulung yg pnh dier dpt... bygkn la... thn 1994 tue....
hahahaha....

ermmm... nape aku paggil dier BUDAK SIRAP erk??
sebab............nie haaa......
        VS   


 budak len sumer mnum susu... dier mnum sirap....
tue la aku ckp dier  nie BUDAK SIRAP.....



dan yg peliknyer ak xbg taw lg kn spe empunya dri BUDAK SIRAP tue... 4 your information.... BUDAK SIRAP tue dh beso pn skg nie... cbe la tgk blik.... dier tdika thn 1994.. so skang nie thn 2010.... so cer la bygkn... bpe la umo bdk nie skg kn... hehe....  nk taw????





nie la dier...... BUDAK SIRAP aka OCHA.....hahaha

kenapakah??? dier *aku* dipanggil BUDAK SIRAP...
erm.. cter nyer cmnie... zmn dlu kala.. lahirlah sowg bayi yg diberi nama ROZALINI BINTI RAHMANI *akue la 2*..
dier nie bayi pelik... sbb bayi owg len sume mnum susu tepung... tp dier *aku* minum sirap....
erm.. dan ksnnya smpailah ke hari nie.. dier *aku* xleh mnum susu tepung tue.. jgn nk kata susu tepung.. susu tin tue pn jarang mnum.... bau susu tepung tue pn dh leh wt dier *akut'munth.. wahh hebat sungguh kau wahai susu...
smpai sekarg klu dier *aku* blik kampong sblh arwah abah dier *aku*... dh sah2 la kne pggil BUDAK SIRAP... pas2 maklong dier *aku* mst ckp.."kecik2 dlu mnum sirp jer.. tp ha... smpai U ko"...hehehe..
-alhamdulilah-


No comments:

Post a Comment