BiLeR JaRi MuLew GaTaiii..aipsss

U FoLLoW... I FoLLoW...

Sunday, April 18, 2010

AKU INSAN YANG MENYAKITI

aku bkn insan terpilih yg mampu untk membahgiakanmu...
apatah lagi untk menjadi insan terpenting dlm hdpmu...
aku bkn insan yg sempurna yg dicipta utkmu..
apatah lagi utk m'jd insan yg blh dibanggakn olehmu..
aku bukan insan yg pnuh dgn kesopanan..
apatah lg utk m'jd yg terbaik dlm hdpmu..
aku bkn insan yg m'jd impian stiap org..
apatah lg aku hnya seorg insan biasa.. 
yg xpunya hati.. xpunya kesyukuran..xpunya sift utk m'hargai..
yg aku pnye.. hnyalah ego.. kdegilan diri.. menyakiti hati & prasaan org lain...
tak mungkin aku mampu berpaling dr ape yg telah aku cipta...
bkn krn aku xmemikirkan hati & perasaanmu..
tapi aku lakukan demi kepentingan driku sndri...
andai kamu mampu utk tempuhinya..terusknla.. 
aku xbisa hdup utk menyakiti hati dan perasaanmu lagi....
aku hnya insaN lemah.. yg hnya mampu m'buat kputusn bodoh dlm hdpku..





No comments:

Post a Comment